kassa_000

Om het shoppen in onze winkel zo eenvoudig mogelijk te maken, bieden wij verschillende mogelijkheden Uw bestelling te betalen.  Rembours bieden wij niet aan wegens de hoge kosten en het risico. U kunt tijdens de afwikkeling zelf kiezen, door de betreffende optie aan te vinken,  waaraan U de voorkeur geeft:

  • Als standaard kunt u een vinkje zetten bij  " vooraf per bank/giro "  Als U niets verandert ontvangt U na het afsluiten van de procedure een orderbevestiging met onze bankgegevens, per email. U kunt dan gewoon het bedrag handmatig overmaken zoals U ook andere rekeningen betaalt. Bij deze optie ontstaan geen extra kosten. Bewaar deze email goed voor eventuele vragen hebben wij alle gegevens nodig die in deze email staan.

  • De tweede optie is  " iDeal "  Zet U het vinkje bij iDeal, wordt U, nadat U Uw bank heeft gekozen en Uw gegevens heeft ingevuld, verder geleid naar de site van Uw bank waar U gewoon via internetbankieren het bedrag kunt overmaken. Voor deze service dragen wij de kosten. Een ander voordeel voor U is , dat wij onmiddellijk de bevestiging van Uw bank krijgen dat de rekening is betaald, zodat wij onmiddellijk kunnen beginnen Uw bestelling verder te verwerken.

Aanvullende opties

  • De derde optie is " Paypal "  Indien U Paypal aanvinkt, kunt U via Paypal betalen tenminste indien U zich hiervoor heeft geregistreerd. Zie voor de voorwaarden : www.paypal.nl   Door de hoge kosten die deze optie veroorzaakt, berekenen wij EUR 3,00 voor deze service om een gedeelte van de kosten te kunnen afdekken.

 

  • Indien U Uw bestelling zelf wilt afhalen, dan kan dat ook. Omdat wij echter geen winkel hebben met vaste openingstijden, kan dit alleen na afspraak tijdens onze aanwezigheid. In dit geval bestelt U normaal via de website met de betaalwijze van Uw keuze, waarbij de verzendkosten worden teruggestort. Nieuw:   U kunt uw bestellingen nu ook pinnen indien u komt afhalen.

 

 REMBOURS

  • Hoewel wij hier niet de voorkeur aangeven, bieden wij ook de mogelijkheid bestellingen te plaatsen en deze onder rembours te laten verzenden. Hierdoor ontstaat veel extra werk en enorme extra kosten van EUR 19,00, die wij aan de koper moeten doorberekenen. Omdat wij ook niet het risico kunnen dragen, op deze kosten te blijven zitten, moet dit bedrag vooruit worden betaald. Deze kosten kunnen niet terugbetaald worden. Na ontvangst van deze kosten verzenden wij het pakket onder rembours en U betaald  Uw bestelling, inclusief verzendkosten, bij de bezorger.

 

 

Uitgesteld betalen via factuur:


Door actuele fraude pogingen door  P.G. uit  B.  kunnen wij momenteel geen factuur optie aanbieden, omdat ook onze dienstverlener hiervoor geen verantwoording overneemt.